Hoe om die Ideale Kantooromgewing te Skep Die manier waarop u kantoor werk om u besigheid te ondersteun, is uiters belangrik vir ‘n doeltreffende werksruimte. U kan sê die kantooromgewing is die sleutel tot sukses as besigheid.
U betaal baie om u ruimte te huur, dus moet elke vierkante meter maksimaal benut word. Oorweeg die doel agter elke afdeling in u kantoor – is daar genoeg geleentheid vir ‘n variasie in werkspraktyke? Kan die regte balans tussen werk en ontspanning ondersteun word?
1.FOKUS
Almal benodig ‘n plek waarheen hulle kan gaan om ‘n bietjie kwaliteit tyd weg van die skare deur te bring. Met oopplan-uitlegte wat direkte toegang tot almal bied; dit kan egter probleme veroorsaak.
Dit is belangrik om die take te versorg wat afhanklik is van konsentrasie en privaatheid in die kantoor. Gemiddeld bestee werknemers 25% van hul dag aan die bestuur en herstel van onnodige onderbrekings. Vir hierdie werkstyl is daar min ruimte vir buigsaamheid; as u absolute stilte en fokus nodig het, is daar geen uitsondering op onderbrekings of agtergrondgeraas nie.
Klein stil sones of privaat ‘booths’ kan ondersteuning bied vir diegene wat ‘n bietjie tyd moet neem om op die taak te konsentreer.
2.KONNEKTEER
Die manier waarop u kliënte, besoekers of selfs ander spanlede in u ruimte groet, het ‘n direkte invloed op die beeld van u onderneming. Ontvangsareas of
vergaderruimtes wat op die kliënt gerig is, kan ‘n integrale aanwins wees vir die manier waarop u u besigheid aan ander ten toon stel.
Die interaksies wat hulle daagliks met mekaar het, is fundamenteel vir ‘n eersteklas kommunikasiestelsel tussen spanlede. 97% van die werknemers glo dat ‘n gebrek aan behoorlike interaksie en kommunikasie die uitkoms van die projek beïnvloed. Om dit te oorkom, kan eenvoudige maatreëls soos die insluiting van ‘n voldoende aantal ‘verbindingspunte’ ‘n groot verskil maak; oomblikke om in te haal, te beraadslaag en te debatteer, dryf ‘n onderneming vorentoe.
3.SAAMWERK
Met die afname in sellulêre werksruimtes en private kantore, is die oopplan-kantoorruimte die baas oor die manier waarop ondernemings funksioneer. Die neiging om meer samewerkende oopplanareas in kantoor ontwerp in te sluit, is op sy hoogtepunt.
Aangewese ontmoetingspunte o besprekingsareas vergemaklik verbinding. In hierdie ruimtes deel u werknemers idees wat u besigheidstrategie vorm. Hierdie ruimtes is van onskatbare waarde om ‘n omgewing te skep wat ideedeling en kommunikasie tussen individue ondersteun en voed.
4.VERFRIS
U tyd weg van u werkstasie is waardevol – dit is tyd wat u nodig het om u te herstel, te laat herleef en te verfris, gereed om weer te begin werk.
Die persepsie van die werkruimte wat verander met die konstante stroom van Millennials; is daar ‘n toename in die vraag na meer oorspronklike, onkonvensionele areas in die kantoor. Breakout-ruimtes word vinnig die neiging omdat rus van lessenaars af byt. Hierdie dele van die kantoor kan ‘n aansienlike hupstoot wees vir die kultuur van die onderneming en om werknemers energiek in die kantoor te hou.
5.GROEI
As u nou na u kantoorruimte kyk, kan dit lyk asof dit aan u vereistes voldoen, maar wat oor ‘n jaar? Wat van oor vyf jaar? Afhangend van wanneer u huurkontrak eindig, moet u dalk oorweeg hoe u u kantoor sal bestuur wanneer u uitbrei. Gebiede wat onderbenut word, is duur, omdat u ruimte opoffer wat u span kan ondersteun. Die beste manier om dit te bekamp, is om te evalueer hoe u die ruimte gebruik.
Urban Spaces, Interior Design Kaapstad – ons hoop dit het u ‘n soort versekering en inspirasie gegee vir wanneer u kantoor beplanning benodig. Kontak ons vandag nog vir meer inligting oor hoe ons u kantoorontwerp vir u laat werk.